در کمپین سال نو کار نو 99 از استارتاپها عیدی بگیرید

اسفند 25, 1398
کمپین سال نو کارنو 99

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند به همراه جمعی از کسب و کارهای مطرح دیجیتال کشور از روز 25 اسفند به طور مشترک به مشتریان خود به مناسبت عید نوروز 99 تخفیف می‌دهند و شما با استفاده از این مجموعه تخفیف‌ها می‌توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید.

سال 98 نه خوب شروع شد و نه در روزهای پایانی خود ما را امیدوار به اتفاقهای خوب می کند، اما این روزها فرصتی است تا از شرایط پیش آمده بهترین استفاده را ببریم. این زمان برای برنامه ریزی سال جدید وقت مناسبی است، ما کسب و کارهای ایرانی برای شما که مایلید در سال 99 گامهای محکمتری برای رشد خود بردارید خبرهای خوبی داریم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ «بینابرند» به همراه دفتر کار مجازی «دفترشما»، سرویس برخط کمک مترجم «ترجمیار»، اپلیکیشن حسابداری شخصی «نیوُ»، سایت خدمات اداری و نیابتی «کمک حال»، سایت ارائه خدمات محتوایی «اینفوگرام»، داشبورد مدیریت کسب و کار «جادوبی»، سیستم درگاه پرداخت شخصی «آیدی پی»، گروه دیجیتال مارکتینگ «بیزون»، مرکز آموزش مهارت‌های نوآورانه «آکادمی اینفوگرام»، اپلیکیشن پادکست وکتاب صوتی «سبکتو»، آژانس تبلیغات خلاق «تسمینو»، 12استارتاپی هستند که به صورت مشترک به مشتریان خود تخفیف می‌دهند.

 

تخفیف ویژه نوروز آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند

بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام است و توانسته با اجرای کمپینهای خلاق، پروژه های موفقی برای برندها و کسب و کارهای ایرانی انجام دهد. تا 16 فروردین 99 می توانید روی شروع تبلیغات خود در اینستاگرام برنامه ریزی نمایید و یکی از پکیجهای استوری را به ما سفارش دهید.

15 درصد روی پکیج های استوری اینستاگرام با کد karno99

 

دفتر شما

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد بی نیاز می‌سازد.
این روزها که بسیاری از کسب و کار ها به دورکاری روی آورده اند با کمک دفتر مجازی می‌توانند با هزینه کمتر و از خانه تماس‌های کاری را مدیریت کنند.
کسب و کارها با کمک دفترشما بدون نیاز به فضای فیزیکی و دفتر کار در 5 دقیقه صاحب خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی خواهند شد.

کد تخفیف: karno99
مشاهده خدمات و سفارش

 

اینفوگرام

اینفوگرام یک مرکز تخصصی محتواست که حرفه اصلی آن، بیان و انتقال درست پیام شما به مخاطب است. این کار نیازمند طراحی فرایندی خلاق و هوشمندانه است که در نهایت به تولید محتوایی اثربخش منجر شود. اینفوگرام با ارائه انواع خدمات محتوایی مانند بازاریابی محتوایی، تولید گزارش‌های سازمانی، طراحی و تولید اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک و برگزاری رویدادهای آموزشی، شما را همراهی می‌کند.

کد تخفیف: 10 تا 30 درصد با کد karno99
مشاهده خدمات و سفارش

 

آکادمی اینفوگرام

آکادمی اینفوگرام، یک مرکز آموزشی برای آن دسته از افراد و سازمان‌هایی است که به توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه اهمیت می‌دهند. ماموریت ما در این مجموعه ارائه خدمات آموزشی در زمینه‌های اینفوگرافیک، ارائه (پرزنتیشن)، بازاریابی (مارکتینگ)،‌ روابط عمومی و گزارش‌‌نویسی است. آکادمی اینفوگرام علاوه بر برگزاری کارگاه، دوره و سمینار اقدام به تولید بسته‌های آموزش مجازی کرده است که قابلیت بارگذاری بر روی سامانه‌های LMS را دارد.

کد تخفیف: استفاده از خدمات آموزشی مختلف با 10 الی 20% با کد karno99
مشاهده خدمات و سفارش

 

جادوبی

سامانه داشبورساز و گزارش‌گیر تخصصی جادوبی این امکان را برای مدیران بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ فراهم می‌کند تا تحلیل‌های مورد نظرشان را از طیف وسیعی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند شبکه‌های اجتماعی، گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول، میلرلایت و… را در یک قاب ببینند و تصمیم‌های مناسب را بگیرند.

کد تخفیف: 20% تخفیف با کد karno99
مشاهده خدمات و سفارش

 

آیدی پی

آیدی پی یک درگاه شخصی یا کارت خوان مجازی است که هر فرد حقیقی میتواند برای خود به صورت شخصی درگاه اینترنتی داشته باشد.
با آیدی پی همیشه و همه جا به راحتی و تا سقف 50 میلیون تومان پول واریز و دریافت کنید. حساب خود در هر بانکی را تبدیل به آیدی پی کنید و برای دریافت پول به جای شماره کارت یا شماره شبا آیدی پی خود را به دیگران بدهید.

خبر خوب: ثبت نامی های جدید در قرعه کشی گوشی هوشمند شرکت می‌کنند
مشاهده خدمات و سفارش

 

سبکتو

با وبسایت و اپلیکیشن سبکتو وارد دنیای خلاصه کتاب و چکیده کتاب‌های نوشتاری وصوتی شوید و در کنار آن‌ها از پادکست‌های صوتی رایگان موفقیت و سبک زندگی نیز لذت ببرید. چکیده کتاب‌ها در زمانی حدود ۵۰ دقیقه به صورت نوشتاری یا صوتی این امکان را به شما می‌دهند تا در این روزهای شلوغ و پر دغدغه بتوانید هر روز یک کتاب بخوانید. میکروکتاب تجربه‌ای جدید از کتابخوانی است. این تجربه شگفت‌انگیز را کشف کنید. چکیده کتاب‌های سبکتو در دسته‌های موضوعی مختلف مانند توسعه فردی، کسب و کار، داستان و رمان، زندگی‌نامه و بیوگرافی و… به صورت نوشتاری و صوتی منتشر می‌شوند.

کد تخفیف: 30 درصد تخفیف با کد karno99
مشاهده خدمات و سفارش

 

بیزون

گروه دیجیتال مارکتینگ بیزون، ارائه دهنده سرویس تولید محتوا و خدمات سئو برای کسب و کار ها می باشد. تولید محتوا به صورت تولید محتوای بلاگ، توضیحات محصول و رفرنس بوده که تخفیف آن برای این کمپین 30 درصد در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که تخفیف های در نظر گرفته شده فقط در بسته های تولید محتوا می باشد و در بسته های دیگر مانند خدمات سئو اعمال نخواهد شد.

کد تخفیف: 30 درصد برای بسته های تولید محتوا با کد karno99
مشاهده خدمات و سفارش

 

کمک حال

کمک حال سامانه انجام امور اداری و شخصی است. کمک حال به جای افراد کارهای اداری، دانشگاهی و شخصی آنها را در تهران و برخی شهرها انجام می‌دهد. این سامانه سفرهای درون شهری و بین شهری را کاهش می‌دهد و در زمان و هزینه افراد صرفه‌جویی می‌کند. در منزل یا محل کار، آنلاین و آسوده‌خاطر، کار بیرون از منزل خود را پیگیری کنید!

کد تخفیف: 10درصد بر روی همه خدمات با کد karno99
مشاهده خدمات و سفارش

 

ترجمیار

ترجمیار راه حل قطعی پروژه‌های آخر ترم و ترجمه‌هاییه که باید سریع و باکیفیت خوب انجامشون بدید. امتحانش کنید و ۲۰۰۰ کلمه رایگان ترجمه کنید، پی‌دی‌اف انگلیسی هر متنی که می‌خواید رو بهش بدید، ترجمه‌های پیشنهادیش رو ببینید، همونجا آنلاین هر ویرایشی که می‌خواید انجام بدید، اینتر بزنید و توی کمترین زمان ممکن فایل وورد (word) ترجمه‌تون رو بگیرید؛ شاید باورتون نشه ولی همه این کارها رو خودتون انجام می‌دین و هیچ آدم واسطه‌ای وجود نداره. با ترجمیار دیگه لازم نیست زمان زیادی رو صرف پیدا کردن مترجمی بکنید که هم گرونه و هم کیفیتش اون چیزی که خودتون می‌خواید نیست. تازه مهم نیست که چقدر زبان بلدید یا چقدر توی ترجمه مهارت دارید، اگه خیلی زبان بلد نیستید خود ترجمیار بهتون کمک می‌کنه و اتفاقا مهارتتون تقویت می‌شه، اگر هم زبانتون خوبه مطمئن باشید ترجمیار هم سرعتتون رو می‌بره بالا هم کیفیتتون رو.

کد تخفیف: 50% تخفیف با کد karno99
مشاهده خدمات و سفارش

 

تسمینو

تسمینو مجری انتشار رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی میباشد که با هدف تسهیل در درج رپورتاژ و مشاوره برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه همراه شما خواهد بود.

کد تخفیف: تا 50 درصد تخفیف با کد تخفیف karno99
مشاهده خدمات و سفارش

 

نیوُ

«نیوُ» راهکاری ساده و جذاب برای مدیریت شخصی امور مالی شماست. با «نیو»ُ به‌راحتی می‌توانید هزینه‌های‌ خود را بررسی و برای آنها برنامه‌ریزی کنید. بر روند پس‌انداز‌های‌تان نظارت داشته باشید و با یادآور‌های هوشمند از میزان طلب‌ها و بدهی‌های‌تان آگاه شوید. ثبت و مدیریت تراکنش‌های بانکی با جزئیات کامل، به‌واسطه‌ی خواندن پیامک‌ها، از مهم‌ترین ابزارهای «نیوُ» برای مدیریت بهتر امور مالی شماست.

کد تخفیف: 25% تخفیف با کد karno99
مشاهده خدمات و سفارش

ارسال یک پیام